Specjalista ds. telefonicznej obsługi pacjenta z orzeczeniem o niepełnosprawności
-
Firma:
KCM Clinic S.A.
-
Region:
Jelenia Góra, Polska
KCM Clinic S.A. to prężnie rozwijająca się w Polsce i za granicą firma medyczna z wysokospecjalistycznym szpitalem i centrum edukacyjnym dla chirurgów z całego świata. Organizator międzynarodowych konferencji i warsztatów nowoczesnej i małoinwazyjnej chirurgii transmitowanych na żywo. Centrum Medyczne oferuje kompleksowy i profesjonalny zakres usług medycznych z zachowaniem światowych standardów wyposażenia i obsługi pacjenta z kraju i z zagranicy. Serdecznie zapraszamy do współpracy!W związku z prężnym rozwojem KCM Clinic S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. telefonicznej obsługi...
Przed więcej niż 30 dniami od: gowork.pl
Podobne oferty pracy
- Agent/Agentka Ubezpieczeń PZU SA – Program „Mocny Start” POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA - Sobienie-Jeziory
- Agent/Agentka Ubezpieczeń PZU SA – Program „Bezpieczny Start” POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA - Sobienie-Jeziory
- Agent/Agentka Ubezpieczeń – Współpraca z PZU SA POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA - Sobienie-Jeziory
- Agent/Agentka Ubezpieczeń PZU SA – Program „Mocny Start” TN Poland - Góra Kalwaria, Masovian Voivodeship, pl
- Specjalista ds. ochrony środowiska Otwock, Masovian Voivodeship, pl