Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym -branży HoReCa
-
Firma:
WLG
-
Region:
Warsaw, Masovian Voivodeship, pl
Jesteśmy międzynarodowym dystrybutorem profesjonalnego sprzętu gastronomicznego działającym w obszarze e-commerce. W naszym sklepie internetowym oferujemy kompleksowe wyposażenie dla firm z sektora HORECA. Nasi klienci zaopatrują się u nas w najróżniejsze produkty, od sztućców i zastawy stołowej po profesjonalne piece konwekcyjno-parowe, zmywarki i meble ze stali nierdzewnej. Charakteryzujemy się płaską strukturą organizacyjną, nieformalną kulturą korporacyjną oraz entuzjastycznym zespołem oferującym przestrzeń do rozwoju osobistego.
W dążymy do kreowania doskonałych doświadczeń dla naszych klientów...
12 dni temu od: pl.talent.com
Podobne oferty pracy
- Ambasador/ka marki w kanale HoReCa InterKadra Sp. z o.o. - Warsaw, Masovian Voivodeship, pl
- Specjalista ds. Sprzedaży E-commerce HoReCa (połączenia przychodzące) Wlgroup - Poznań, Greater Poland Voivodeship, pl
- PRZEDSTAWICIEL/-KA HANDLOWY DS. DETALU I HORECA - FMCG Vicziunai - Pol Sp. z o.o. - Otwock, Polska
- MANAGER SPRZEDAŻY Łódzki Klaster ICT - Gdańsk, Pomeranian Voivodeship, pl
- Przedstawiciel handlowy HoReCa (sezon) MS SERVICES Sp. z o.o. - Gdańsk, Polska