Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Service Desk  

Zobacz więcej
Informacja o ofercie

Zobacz jakie zadania byłyby przed Tobą oraz jakich umiejętności i doświadczenia oczekujemy. […]
Przyjmował/a, rejestrował/a i wstępnie weryfikował/a problemy zgłaszane przez użytkowników – telefonicznie oraz mailowo, […]
Diagnozował/a zdalnie problemy związane z drukarkami i urządzeniami wielofunkcyjnymi marek HP i Lexmark, […]
Kontaktował/a się z partnerami w celu rozwiązywania problemów przez dedykowany zespół inżynierów terenowych w miejscu wystąpienia awarii, […]
Tworzył/a konta dla użytkowników w Active Directory/Office 365, nadawał/a uprawnienia oraz przypisywał/a odpowiednie licencje, […]
Posiadasz...

Wczoraj od: pl.talent.com

Zobacz więcej

Podobne oferty pracy

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Service Desk

Betacom S.A. - Warsaw, Masovian Voivodeship, pl

Posiadasz podstawową wiedzę o zagadnieniach związanych z konfiguracją i utrzymaniem sieci LAN/WIFI, konfiguracji adresacji IP urządzeń...

Logowanie przez

Opcje

Podziel się